Vi havde læst at hotellets reception ville være åbent til kl 22, men da vi kom ved 17,30 tiden, var der ingen i receptionen og der var ingen, der svarede på det telefonnummer, vi kunne læse på døren. Heldigvis kom der en anden gæst som efter flere forsøg endelig fik kontakt og fik oplyst en kode til at udløse vores kort. Forstår da ikke den håbløse situation, når man bare kunne have skrevet vores kode i en mail til os inden - som andre gør. Vi havde jo betalt opholdet. Værelset var lyst og venlig og der var god plads. Desvære var der krummer på det ene natbord og meget støv på begge hylder under natborde. Madrasserne var også noget hårde, men det er jo smag og behag. Dejligt at der var privat parkering men lidt langt væk, pladserne ude foran hotellet var kun 30 minutter og krævede en tysk parkeringskive og som dansker burde vi også have oplyst at dette var påkrævet.
Vi havde læst at hotellets reception ville være åbent til kl 22, men da vi kom ved 17,30 tiden, var der ingen i receptionen og der var ingen, der svarede på det telefonnummer, vi kunne læse på døren. Heldigvis kom der en anden gæst som efter flere forsøg endelig fik kontakt og fik oplyst en kode til at udløse vores kort. Forstår da ikke den håbløse situation, når man bare kunne have skrevet vores kode i en mail til os inden - som andre gør. Vi havde jo betalt opholdet. Værelset var lyst og venlig og der var god plads. Desvære var der krummer på det ene natbord og meget støv på begge hylder under natborde. Madrasserne var også noget hårde, men det er jo smag og behag. Dejligt at der var privat parkering men lidt langt væk, pladserne ude foran hotellet var kun 30 minutter og krævede en tysk parkeringskive og som dansker burde vi også have oplyst at dette var påkrævet.