Tilbage til søgning

Hällestrand Vandrarhem - Hostel




Hällestrand Vandrarhem - Hostel - Reception
Hällestrand Vandrarhem - Hostel - Værelse
Hällestrand Vandrarhem - Hostel - Værelse
Hällestrand Vandrarhem - Hostel - Reception
Hällestrand Vandrarhem - Hostel - Restaurant

Tilgængelige tilbud
























Om dette overnatningssted

Dette hostel har særlige rygeområder.
Vis flere
  • Parkering

  • Swimmingpool

  • Ikkerygerværelser

  • Tennisbaner

  • Privat strand

  • Have

Vis alle

Lokation

Dynekilsvägen 36, Strömstad, Sverige

Blomsholms Stone Ship (4 mil)

Strömstad Golfklubb (4.7 mil)

Skee Kirke (5 mil)

Strömstad Museum (5.2 mil)

Nötholmen (5.2 mil)

Strömstad Norra Hamnen (5.4 mil)


Gæsteanmeldelser

Rengøring

3.6

Service

6

2

Elisabeth

IAN-logo

8. jul. 2023

·

Overnattede 1 nat

Skittent, fasiliteter beskrevet er en overdrivelse, "bassenget" er kun 80 cm dypt hele veien, barnebassenget 20 cm dypt og skittent, feilinformasjon på nettsiden om sengetøy (det må man leie i tillegg), oppholdsrommet er veldig lite
Skittent, fasiliteter beskrevet er en overdrivelse, "bassenget" er kun 80 cm dypt hele veien, barnebassenget 20 cm dypt og skittent, feilinformasjon på nettsiden om sengetøy (det må man leie i tillegg), oppholdsrommet er veldig lite

2

Aage Henry Ekhaugen

IAN-logo

27. jun. 2023

·

Overnattede 2 nætter

Vi betalte først nesten 2000 kr for et opphold på en leilighet, trodde vi først. Med eget bad og oppvaskmaskin som vi fikk bilde på. Lite visste vi at vi fikk vandrerhjemmet med felles bad, kjøkken ol som var slitt og shabby. Men vi oppgraderte, og måtte betale 4500 ekstra. Greit nok, men hadde det enda vært de aktivitetene ol som var der. Men det var det ikke. Hele stedet var totalt nedslitt, utvendig. Basseng område som vi fikk beskjed om åpnet de etter mye om og men. Men det var falleferdig. Restauranten måtte vi ta med egen drikke. Skulle vi ha vin så måtte vi ta med egen. Rustne stoler, og bord som var flisete og slitt. En liten strand. Ikke noe fungerende kiosk som mangla varer. Og rett og slett kjedelig. De ansatte stakkar jobba rævva av seg og prøvde å gi oss den beste servicen de kunne. Men så dårlig arbeidsforhold og press de sto under og manglende kommunikasjon med sin sjef som tyda på et dårlig arbeidsforhold. Stedet kunne vært veldig bra, om det bare hadde vært vedlikehold, noen som engasjerte seg og satte igang noen aktiviteter. Hatt en bar en kunne gått til på kvelden. Rusta opp hele plassen der. Var generelt lite folk der. Vi betalte altfor mye til hva oppholdet var verdt da vi kunne til samme pris hatt et fint opphold på spahotellet istedet. Ikke verdt pengene. I tillegg så var det så mye surr med betalingene. Vi hadde betalt, men til tross for kvittering fra banken så var ikke det dokumentasjon nok. Så vi følte oss svindlet rett og slett.
Vi betalte først nesten 2000 kr for et opphold på en leilighet, trodde vi først. Med eget bad og oppvaskmaskin som vi fikk bilde på. Lite visste vi at vi fikk vandrerhjemmet med felles bad, kjøkken ol som var slitt og shabby. Men vi oppgraderte, og måtte betale 4500 ekstra. Greit nok, men hadde det enda vært de aktivitetene ol som var der. Men det var det ikke. Hele stedet var totalt nedslitt, utvendig. Basseng område som vi fikk beskjed om åpnet de etter mye om og men. Men det var falleferdig. Restauranten måtte vi ta med egen drikke. Skulle vi ha vin så måtte vi ta med egen. Rustne stoler, og bord som var flisete og slitt. En liten strand. Ikke noe fungerende kiosk som mangla varer. Og rett og slett kjedelig. De ansatte stakkar jobba rævva av seg og prøvde å gi oss den beste servicen de kunne. Men så dårlig arbeidsforhold og press de sto under og manglende kommunikasjon med sin sjef som tyda på et dårlig arbeidsforhold. Stedet kunne vært veldig bra, om det bare hadde vært vedlikehold, noen som engasjerte seg og satte igang noen aktiviteter. Hatt en bar en kunne gått til på kvelden. Rusta opp hele plassen der. Var generelt lite folk der. Vi betalte altfor mye til hva oppholdet var verdt da vi kunne til samme pris hatt et fint opphold på spahotellet istedet. Ikke verdt pengene. I tillegg så var det så mye surr med betalingene. Vi hadde betalt, men til tross for kvittering fra banken så var ikke det dokumentasjon nok. Så vi følte oss svindlet rett og slett.

Overnatningsstedets retninglinjer

Indtjekningsanvisninger

Alt hvad du behøver at vide for et problemfrit check-in.

Vis flere

Indtjekning

Udtjekning

Fra 16:00 til 00:00

Før 11:00


Godt at vide

Yderligere politikker og oplysninger om denne ejendom.

Vis flere

Valgfrie tilvalg

Yderligere betalte tjenesteydelser du kan anmode om.

Vis flere

Har du et spørgsmål?

Øjeblikkelige AI-svar er baseret på oplysninger om hotellet



Produkt

  • Affilieret program
  • Cookiepræferencer
  • Cookie Politik
  • Privatlivspolitik
  • Brugsbetingelser

Social


© 2026 Vio