Tilbage til søgning

Brauerei & Hotel Denkmal 13 Rostock - Kaufmannshaus Krahnstöver




Brauerei & Hotel Denkmal 13 Rostock - Kaufmannshaus Krahnstöver - Image 1
Brauerei & Hotel Denkmal 13 Rostock - Kaufmannshaus Krahnstöver - Værelse
Brauerei & Hotel Denkmal 13 Rostock - Kaufmannshaus Krahnstöver - Værelse
Brauerei & Hotel Denkmal 13 Rostock - Kaufmannshaus Krahnstöver - Reception
Brauerei & Hotel Denkmal 13 Rostock - Kaufmannshaus Krahnstöver - Badeværelse

Tilgængelige tilbud
























Om dette overnatningssted

Fra en terrasse og en have på stedet kan du nyde den skønne udsigt, og du kan nyde godt af faciliteter, såsom gratis trådløs internetadgang. Andre faciliteter på dette hotel inkluderer tv på fællesarealer og hjælp med udflugter/billetter.
Vis flere
  • Parkering

  • Ikkerygerværelser

  • Hæveautomat

  • Have

  • Opbevaring af bagage

  • Rygeområde

Vis alle

Lokation

Große Wasserstrasse 30, Nördliche Altstadt, Rostock, Mecklenburg-Vorpommern, Tyskland

Steintor (0.2 mil)

Rathaus Rostock (0.2 mil)

Kerkhoffhaus (0.2 mil)

Ständehaus (0.2 mil)

Rostock Julemarked (0.3 mil)

Neuer Markt (0.3 mil)


Gæsteanmeldelser

Faciliteter

7.4

Rengøring

9

Service

8.8

8

Per

IAN-logo

13. dec. 2025

·

Overnattede 2 nætter

Meget hyggeligt lige hotel i perfekt beliggenhed, eneste minus er manglende parkeringsmulighed
Meget hyggeligt lige hotel i perfekt beliggenhed, eneste minus er manglende parkeringsmulighed

8

Hans-Henrik

IAN-logo

11. dec. 2025

·

Overnattede 3 nætter

Dejligt kort til julemarked. Vi fik fri transport med offentlige transport, bus og sporvogn, som vi benyttede meget. Personale venligt og service minded. Anbefaling: likør fabrikken (restaurant) 2 min rundt hjørnet.
Dejligt kort til julemarked. Vi fik fri transport med offentlige transport, bus og sporvogn, som vi benyttede meget. Personale venligt og service minded. Anbefaling: likør fabrikken (restaurant) 2 min rundt hjørnet.

8

Poul

IAN-logo

12. dec. 2023

·

Overnattede 2 nætter

Spændende gammel bygning med sjovt hotel med sin egen sjæl. Beliggenheden var perfekt, tæt på centrum og tæt på letbane.
Spændende gammel bygning med sjovt hotel med sin egen sjæl. Beliggenheden var perfekt, tæt på centrum og tæt på letbane.

4

Lone

IAN-logo

11. dec. 2022

·

Overnattede 2 nætter

Hotellet levede ikke op til det der var beskrevet! Der var ingen personlig betjening i receptionen. Skulle tjekke ind via tlf. talt med en venlig mand, men på en tysk/engelsk. Besværligt låsesystem, breve der udelukkende var skrevet på tysk, med besked om hvor vi kunne parkere mm. Manglede at kunne få en personlig betjening og kunne spørge om div. Oplevede på intet tidspunkt at der var nogen i receptionen. Ved udtjekning var det køkken/rengøringspersonalet der klarede det. Havde valgt et hotel med bar, men den var ikke-eksisterende. Der var minibar på værelset, men det er ikke det samme! Wi-fi på værelset virkede ikke. Det er måske småting, men det stod i beskrivelsen, og prisen afspejler det jo også. Morgenmaden var helt fin og betjeningen god. Samlet set sidder vi tilbage med en følelse af at have fået noget helt andet - og dårligere - end det vi har købt! Vi plejer ikke at være sarte og negative, men her var det bare for dårligt i forhold til det beskrevne.
Hotellet levede ikke op til det der var beskrevet! Der var ingen personlig betjening i receptionen. Skulle tjekke ind via tlf. talt med en venlig mand, men på en tysk/engelsk. Besværligt låsesystem, breve der udelukkende var skrevet på tysk, med besked om hvor vi kunne parkere mm. Manglede at kunne få en personlig betjening og kunne spørge om div. Oplevede på intet tidspunkt at der var nogen i receptionen. Ved udtjekning var det køkken/rengøringspersonalet der klarede det. Havde valgt et hotel med bar, men den var ikke-eksisterende. Der var minibar på værelset, men det er ikke det samme! Wi-fi på værelset virkede ikke. Det er måske småting, men det stod i beskrivelsen, og prisen afspejler det jo også. Morgenmaden var helt fin og betjeningen god. Samlet set sidder vi tilbage med en følelse af at have fået noget helt andet - og dårligere - end det vi har købt! Vi plejer ikke at være sarte og negative, men her var det bare for dårligt i forhold til det beskrevne.

4

Jan Erik

IAN-logo

12. dec. 2025

·

Overnattede 1 nat

Behöver uppdatering. Dålig värme slitet badrum. Slitna möbler. Ingen smart tv, inga internationella tv kanaler. Alla eluttag fungerade inte. Alla element fungerade inte. Varmvattnet var bara ljummet. Priset motsvarar inte standarden. Frukosten var däremot väldigt bra!
Behöver uppdatering. Dålig värme slitet badrum. Slitna möbler. Ingen smart tv, inga internationella tv kanaler. Alla eluttag fungerade inte. Alla element fungerade inte. Varmvattnet var bara ljummet. Priset motsvarar inte standarden. Frukosten var däremot väldigt bra!

Overnatningsstedets retninglinjer

Indtjekningsanvisninger

Alt hvad du behøver at vide for et problemfrit check-in.

Vis flere

Indtjekning

Udtjekning

Fra 15:00 til 19:00

Før 11:00


Godt at vide

Yderligere politikker og oplysninger om denne ejendom.

Vis flere

Valgfrie tilvalg

Yderligere betalte tjenesteydelser du kan anmode om.

Vis flere

Har du et spørgsmål?

Øjeblikkelige AI-svar er baseret på oplysninger om hotellet



Produkt

  • Affilieret program
  • Cookiepræferencer
  • Cookie Politik
  • Privatlivspolitik
  • Brugsbetingelser

Social


© 2026 Vio