Bodde her 6 netter i juli 2024. Hadde først 6 netter på Sandos Cancun og avsluttet ferie på GR Solaris. Hadde bestilt rom med veranda og havutsikt. Det stod til forventningene. Rommet var moderne innredet og stort nok for to voksne. Stor god seng. Stor smart tv med mange kanaler. De aller fleste var spanskspråklige så ikke så interessante for oss. Minibar med ganske begrenset utvalg sml med Sandos. Badet var fornuftig innredet; egen dusjnisje og hårføner. Flere bassenger inkl et i eget relax område med 18 års grense. Stranda var veldig smal, men fin. Det var solsenger og begge steder. Noe reservasjon av solsengene, men ved voksenbassenget var det ikke noe problem. Vi reserverte og spiste middag på alle de ekstra restaurantene. To ganger på «Marco Polo». Det var fine dining med 4 retters ala cart meny. En gang spiste vi på «Rodizio» som var grillrestaurant. Meget god mat. Og en gang på den orientalske «Zai». Her var det også gode varierte orientalske retter inkl sushibuffe. Bufferestauranten «Cafe Solaris» var imidlertid en stor nedtur. Til middag var det komplett kaos og veldig høyt støynivå (dårlig lokale). De reklamerte med forskjellige temaer til hver middag, men det var vanskelig å se/smake. Frokosten var bedre. Kunne bl.a få lagd omelett med etter eget ønske, stekte egg mm. Til lunch spiste vi pizza, nachos, frukt mm fra basseng take away. Deli cafe serverte kaker,ciabatta, god kaffe. Anbefales for frokost, søt snack etc. Negativt:velkomstgave ikke levert ved innsjekk.
Bodde her 6 netter i juli 2024. Hadde først 6 netter på Sandos Cancun og avsluttet ferie på GR Solaris. Hadde bestilt rom med veranda og havutsikt. Det stod til forventningene. Rommet var moderne innredet og stort nok for to voksne. Stor god seng. Stor smart tv med mange kanaler. De aller fleste var spanskspråklige så ikke så interessante for oss. Minibar med ganske begrenset utvalg sml med Sandos. Badet var fornuftig innredet; egen dusjnisje og hårføner. Flere bassenger inkl et i eget relax område med 18 års grense. Stranda var veldig smal, men fin. Det var solsenger og begge steder. Noe reservasjon av solsengene, men ved voksenbassenget var det ikke noe problem. Vi reserverte og spiste middag på alle de ekstra restaurantene. To ganger på «Marco Polo». Det var fine dining med 4 retters ala cart meny. En gang spiste vi på «Rodizio» som var grillrestaurant. Meget god mat. Og en gang på den orientalske «Zai». Her var det også gode varierte orientalske retter inkl sushibuffe. Bufferestauranten «Cafe Solaris» var imidlertid en stor nedtur. Til middag var det komplett kaos og veldig høyt støynivå (dårlig lokale). De reklamerte med forskjellige temaer til hver middag, men det var vanskelig å se/smake. Frokosten var bedre. Kunne bl.a få lagd omelett med etter eget ønske, stekte egg mm. Til lunch spiste vi pizza, nachos, frukt mm fra basseng take away. Deli cafe serverte kaker,ciabatta, god kaffe. Anbefales for frokost, søt snack etc. Negativt:velkomstgave ikke levert ved innsjekk.