Ett litet charmigt hotell i hjärtat av staden! Nära den gamla stadsdelen med allt som är vackert och idylliskt. Damen i receptionen var mycket trevlig och tillmötesgående. Runt omkring finns det gott om parkeringsplatser, och man kan få en parkeringsbiljett från receptionen för 5 euro per dygn. Rummen är mycket rymliga och trivsamma, med moderna badrum. Enkel frukost, men förberedd med kärlek. Enkelt sagt – ett toppenhotell att bo på i Paderborn!
Ett litet charmigt hotell i hjärtat av staden! Nära den gamla stadsdelen med allt som är vackert och idylliskt. Damen i receptionen var mycket trevlig och tillmötesgående. Runt omkring finns det gott om parkeringsplatser, och man kan få en parkeringsbiljett från receptionen för 5 euro per dygn. Rummen är mycket rymliga och trivsamma, med moderna badrum. Enkel frukost, men förberedd med kärlek. Enkelt sagt – ett toppenhotell att bo på i Paderborn!