We hebben met 8 personen in dit huis vakantie gevierd. Mooi huis en buitenverblijf, grote tuin en veel privé. Het meubilair laat te wensen over, bank zowel buiten als binnen doorgezakt. Bedden waren goed en slaapkamer en badkamer netjes en vernieuwd. Lekker zwembad en prachtige uitzicht. Verder heb je wel een auto nodig om bij de omliggende dorpjes te komen.
We hebben met 8 personen in dit huis vakantie gevierd. Mooi huis en buitenverblijf, grote tuin en veel privé. Het meubilair laat te wensen over, bank zowel buiten als binnen doorgezakt. Bedden waren goed en slaapkamer en badkamer netjes en vernieuwd. Lekker zwembad en prachtige uitzicht. Verder heb je wel een auto nodig om bij de omliggende dorpjes te komen.