Hotellet ligger rigtig godt i forhold til at udforske Berlin, og det er utrolig nemt at komme rundt både til fods og med offentlig transport. Det er det helt store plus ved stedet. Desværre stoppede det positive også her, da en god nats søvn viste sig at være en umulighed efter en lang dag med masser af kilometer i benene. Værelsets dobbeltseng var i forvejen ret smal (ca. 160 cm), og madrassen var stenhård. Da vi bad receptionen om en topmadras, fik vi i stedet tilbudt en ekstra springmadras til at lægge under den eksisterende. Problemet var bare, at denne under-madras kun var 120 cm bred. Det betød, at sengen skrånede og vi trillede ud mod kanten hele natten. Vi endte faktisk med at måtte kile nyindkøbte skokasser ind under siderne for at afbøde de værste gener. Loftslyset er monteret så spøjst, at de skarpe pærer lyser dig direkte i ansigtet, hvis du ligger på sengen og slapper af, hvilket er ekstremt ubehageligt. Hvis man i stedet slukker det og nøjes med sengelampen for at undgå at blive blændet, giver den slet ikke nok lys til at oplyse rummet ordentligt. Morgenmaden er ganske gennemsnitlig, og man skal nok finde noget, man kan lide. Men hvis man som os sætter næsen op efter den klassiske kombination af røræg og bacon, når man er af sted, skal man være opmærksom på, at der desværre kun tilbydes bacon om onsdagen og om fredagen. Konklusion: Vi kommer ikke igen. En god seng er det absolut vigtigste fundament for et hotelophold, og her faldt hotellet fuldstændig igennem.
Hotellet ligger rigtig godt i forhold til at udforske Berlin, og det er utrolig nemt at komme rundt både til fods og med offentlig transport. Det er det helt store plus ved stedet. Desværre stoppede det positive også her, da en god nats søvn viste sig at være en umulighed efter en lang dag med masser af kilometer i benene. Værelsets dobbeltseng var i forvejen ret smal (ca. 160 cm), og madrassen var stenhård. Da vi bad receptionen om en topmadras, fik vi i stedet tilbudt en ekstra springmadras til at lægge under den eksisterende. Problemet var bare, at denne under-madras kun var 120 cm bred. Det betød, at sengen skrånede og vi trillede ud mod kanten hele natten. Vi endte faktisk med at måtte kile nyindkøbte skokasser ind under siderne for at afbøde de værste gener. Loftslyset er monteret så spøjst, at de skarpe pærer lyser dig direkte i ansigtet, hvis du ligger på sengen og slapper af, hvilket er ekstremt ubehageligt. Hvis man i stedet slukker det og nøjes med sengelampen for at undgå at blive blændet, giver den slet ikke nok lys til at oplyse rummet ordentligt. Morgenmaden er ganske gennemsnitlig, og man skal nok finde noget, man kan lide. Men hvis man som os sætter næsen op efter den klassiske kombination af røræg og bacon, når man er af sted, skal man være opmærksom på, at der desværre kun tilbydes bacon om onsdagen og om fredagen. Konklusion: Vi kommer ikke igen. En god seng er det absolut vigtigste fundament for et hotelophold, og her faldt hotellet fuldstændig igennem.