Venlig personale, men utrolig langsomme. Aircondition på vores værelse virkede ikke, så vi gik ned og klagede. De havde alle værelser udsolgt, så tilbød os en larmende blæser. Da jeg gik ned dagen efter, sagde de igen, at alt var booket, men da jeg snakkede om refundering, så kunne de ligepludselig godt finde et ledigt værelse efter to dage med 22+ grader på det første værelse. Selve værelset (studio-lejlighed) er super lækker. Ikke nøgle på toilettet, men en skydedør. Der er køleskab, fryser, pander, gryder og alt udstyr til at lave alt mad hjemme. Poolen var KOLD! De sagde den var 27, men føltes som 20, så den brugte vi en gang, trods for at det var grunden til vi valgte hotellet. Deres bar og restaurant er super god, god personale der og super god service. Blandede følelser om turen, så vi ikke komme igen, da der var for mange problemer.
Venlig personale, men utrolig langsomme. Aircondition på vores værelse virkede ikke, så vi gik ned og klagede. De havde alle værelser udsolgt, så tilbød os en larmende blæser. Da jeg gik ned dagen efter, sagde de igen, at alt var booket, men da jeg snakkede om refundering, så kunne de ligepludselig godt finde et ledigt værelse efter to dage med 22+ grader på det første værelse. Selve værelset (studio-lejlighed) er super lækker. Ikke nøgle på toilettet, men en skydedør. Der er køleskab, fryser, pander, gryder og alt udstyr til at lave alt mad hjemme. Poolen var KOLD! De sagde den var 27, men føltes som 20, så den brugte vi en gang, trods for at det var grunden til vi valgte hotellet. Deres bar og restaurant er super god, god personale der og super god service. Blandede følelser om turen, så vi ikke komme igen, da der var for mange problemer.