Våra bästa resa någonsin. Vi bokade hotellet med all inclusive. Varje dag är det ny menyn. Beach deck restaurangen levererar snacks mellan 11-17. Service killarna, Manuel och Luna som levererade otröttligt drinkar, snacks till oss var verkligen imponerande! Man väljer själv vilken restaurang man vill gå. Chianti ( minst 3 hotellnätter), Umami (5 hotellnätter). Umami blev våra favorit sushi restaurang!! Topp service, trevliga personaler! Finns två pool att välja, ena vid stranden och en pool vid hotellet är för de som vill ta det lugnt. Pool vid stranden finns det Magic bar som man väljer drinkar( spicy mango blev min favorit drink som jag rekommenderar starkt!) Rummet vi bodde var väldigt rent och rymlig. Allt var så positivt. Mexikanska personalerna visade alltid glad humör och hjälpsamma. Vi älskade denna hotell som vi vill komma tillbaka igen längre fram! Stranden var absolut fantastisk. Vissa dagar kom det alger men de tog bort för det mesta redan nästa dag. Turkos havet var så vacker!! Rekommenderar er gå till stranden innan solen går upp så det var så magiskt vackert!!! Det finns La isla mall nära våra hotell som man tar ca 5 min att gå dit. Finns gym på femte våningen man kan gå dit och träna om man vill. Tack NYX för en fantastisk service!!
Våra bästa resa någonsin. Vi bokade hotellet med all inclusive. Varje dag är det ny menyn. Beach deck restaurangen levererar snacks mellan 11-17. Service killarna, Manuel och Luna som levererade otröttligt drinkar, snacks till oss var verkligen imponerande! Man väljer själv vilken restaurang man vill gå. Chianti ( minst 3 hotellnätter), Umami (5 hotellnätter). Umami blev våra favorit sushi restaurang!! Topp service, trevliga personaler! Finns två pool att välja, ena vid stranden och en pool vid hotellet är för de som vill ta det lugnt. Pool vid stranden finns det Magic bar som man väljer drinkar( spicy mango blev min favorit drink som jag rekommenderar starkt!) Rummet vi bodde var väldigt rent och rymlig. Allt var så positivt. Mexikanska personalerna visade alltid glad humör och hjälpsamma. Vi älskade denna hotell som vi vill komma tillbaka igen längre fram! Stranden var absolut fantastisk. Vissa dagar kom det alger men de tog bort för det mesta redan nästa dag. Turkos havet var så vacker!! Rekommenderar er gå till stranden innan solen går upp så det var så magiskt vackert!!! Det finns La isla mall nära våra hotell som man tar ca 5 min att gå dit. Finns gym på femte våningen man kan gå dit och träna om man vill. Tack NYX för en fantastisk service!!